یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

همزمان با اربعین حسینی(ع)؛

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» درآبدانان برگزار شد

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها»

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» با مشارکت ادارات کتابخانه های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان سپاه و موسسه فرهنگی گل بابوبه بهار د آبدانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» با مشارکت محفل ادبی کتابخانه امیرکبیر و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه آبدانان و موسسه فرهنگی هنری گل بابونه بهار با حضور مسئولان ادارات و نهادها و جمعی از علاقمندان به شعر آئینی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید احمد آبساران، دبیر محفل ادبی کتابخانه امیرکبیر، ضمن تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا و اربعین حسینی گفت: شعر در نشر اهداف امام حسین(ع) نقش بسیار مهمی دارد و در تاریخ بشر هیچ شخصیتی همانند امام حسین(ع) وجود ندارد که این همه شعر و نثر در مدح و رثای او سرده شده باشد.

در ادامه، شعرای حاضر در مراسم، سروده های خود را در رثای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و واقعه عاشورا ارائه کردند.

در پایان این مراسم از حرمت الله موسوی مقدم، عضو انجمن کتابخانه امیرکبیر آبدانان به پاس حمایت از فعالیت های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین از شاعران حاضر در این مراسم معنوی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» درآبدانان برگزار شد

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» درآبدانان برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =